Top transparent
3
 dsc7568
379312315 611890964483814 8985326552148708868 n
347251474 1308274923437167 2342955718121225603 n
336908679 241767744917791 7799639592010489279 n
321260741 865583201533993 5317961027568626064 n
Img 1415
320885850 1108777769785925 7432588215631486722 n
329856717 2144736269046997 2668298781404425506 n
384993447 822999432948565 1465033263555828354 n
317922426 642872970961213 3778427934005099921 n

TECHNIK REKLAMY


 

 

 TECHNIK REKLAMY –  Zawód dla kreatywnych!


        

Jeżeli

  • Masz tysiące pomysłów na minutę,
  • Znajomi naturalnie traktują Cię jako lidera, który umie wszystko załatwić i zorganizować,
  • Nie boisz się nowych wyzwań,
  • Uwielbiasz pracę z komputerem i programami do obróbki graficznej,
  • Masz zdolności plastyczne lub trafnie oceniasz projekty innych,
  • Jesteś osobą kreatywną, energiczną, otwartą i komunikatywną,
  • Chcesz, by praca była przyjemnością a nie przykrym obowiązkiem,

 

to kierunek Technik reklamy jest stworzony dla Ciebie.

    

Kim jest technik reklamy? 

To osoba, który zajmuje się tworzeniem przekazu reklamowego (od ulotki i wizytówki poprzez wielkomiejskie billboardy oraz reklamy telewizyjne) oraz zarządzaniem kampanią reklamową (planowaniem  w mediach i oceną skuteczności). Z łatwością wymyśla scenariusze reklamowe, projektuje grafiki, wykonuje sesje zdjęciowe. Przygotowuje na zlecenie klienta kampanie reklamowe, również Google AdWords, zarządza budżetem przeznaczonym na jej realizację, kontroluje jej przebieg oraz ocenia efekty i skutki.

Czego się nauczysz?

  • przygotowania elementów strategii reklamowej,
  • przygotowania elementów kreacji reklamowej,
  • produkcji reklamy,
  • planowania kampanii reklamowej,
  • organizowania sprzedaży reklamowej,
  • realizowania kampanii reklamowej,
  • badania przekazu reklamowego.

Nasza pracownia do nauki przedmiotu Projektowanie kampanii reklamowej wyposażona jest:

- dla projektanta: w komputery i oprogramowanie graficzne Adobe CC oraz CorelDraw,

- do sesji fotograficznych w lampy studyjne, zestaw rozkładanych teł, namioty bezcieniowe, aparaty fotograficzne Canon EOS, blendy, dyfuzory i inny sprzęt fotograficzny,

- w drukarkę laserową oraz wielkoformatowy ploter.

 

Nasi nauczyciele przekażą wiedzę na lekcjach takich jak: projektowania kampanii reklamowej, organizacji i technik reklamy,  działalności gospodarczej w reklamie i wielu innych.  A co najważniejsze wiedzę praktyczną rozwiniesz na praktykach zawodowych w agencjach reklamowych, mediach, studiach graficznych i drukarniach.

W trakcie 5-letniej nauki uczeń zdobędzie następujące kwalifikacje:

  • PGF.07. Wykonywanie przekazu reklamowego
  • PGF.08. Zarządzanie kampanią reklamową

 

Przedmioty uwzględniane w procesie rekrutacji to: j. polski, j. obcy, matematyka, informatyka.

W technikum będziesz uczył się j. angielskiego i jednego spośród trzech do wyboru: j. niemiecki, j. francuski lub j. rosyjski. Absolwenci technikum po zdaniu egzaminu potwierdzającego kwalifikacje zawodowe, otrzymują certyfikat EUROPASS, umożliwiający podjęcie pracy w krajach Unii Europejskiej.

 

Uwaga!

Przedmioty rozszerzone oraz wybór języka obcego może ulec zmianie. Jest to uzależnione od ostatecznej konfiguracji zawodów w tworzonych klasach.