Global Money Week - Światowy Tydzień Pieniądza
Wiosną 2025r., nauczycielka przedmiotów ekonomicznych – p. Anna Łapeta wraz z uczniami klas ekonomicznych i reklamy, wzięli udział w kampanii Global Money Week - Światowy Tydzień Pieniądza, zorganizowanym m.in przez Urząd Komisji Nadzoru Finansowego (UKNF) w ramach 13. edycji kampanii Global Money Week (GMW) oraz projektu edukacyjnego Centrum Edukacji dla Uczestników Rynku – CEDUR, m.in.:
- „Influenserzy jako źródło informacji o rynku finansowym. Dlaczego warto inwestować w to co rozumiem i sprawdziłem?”
- „Jak nie dać się oszukać w Internecie”.
- „Małe kroki do dużych oszczędności”
- „Jak młody kierowca ma poradzić sobie w razie szkody, wypadku”
- „Jeden klik i zysk w mig? „Biały wywiad” internetowych okazji”
Idea i cel GMW
Global Money Week (GMW) - Światowy Tydzień Pieniądza jest coroczną międzynarodową kampanią z zakresu edukacji finansowej na rzecz dbania o to, by dzieci i młodzież od najmłodszych lat zyskiwały świadomość finansową i stopniowo rozwijały wiedzę, umiejętności, a także kształtowały postawy i zachowania niezbędne do podejmowania racjonalnych decyzji finansowych i docelowo uzyskały finansowy dobrostan i finansową odporność.
Nasza szkoła uczestniczy w tej kampanii od kilku lat. Tegoroczna edycja odbyła się pod hasłem „Pomyśl zanim klikniesz follow. Miej finanse pod kontrolą” (Think before you follow, wise money tomorrow).
Do zobaczenia w przyszłym roku szkolnym!